INFORMACJE O PRODUKCIE

 Kliknij aby powiększyć

Sutherland - Reklama a umysł konsumenta

Stan magazynowy: stan magazynowy

Średnia ocena Brak recenzji

Data dodania produktu: 17 styczeń 2015.

Nasza cena: 15,00 zł
Zamawiana ilość:  
Dodatkowe zdjęcia
 Brak dodatkowych zdjęć produktu.

Opis produktu

Max Sutherland, Alice K. Sylvester "Reklama a umysł konsumenta".
Wydawca:
PWN.
Miejsce wydania: Warszawa.
Rok wydania: 2003.
Oprawa:
miękka.
Stron: 258.
Wymiary: 16,50 x 24,00 cm.
ISBN: 83-01-13933-1.
Wydanie: nie podano.
Nakład: nie podano.
Wady: lekko podniszczona i wytarta oprawa.
Stan: dobry.

Nasza cena: 15,00 zł
Zamawiana ilość:  

RECENZJA

Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.

PowiadomieniaInformuj mnie o aktualizacjach Sutherland - Reklama a umysł konsumenta

KONTAKT

Telefon - Antykwariat Internetowy Conroy507 367 659 - poniedziałek-piątek w godzinach 17:00 - 22:00

NEWSLETTER

Uwaga Zarejestrowani klienci mogą zarządzać swoimi subskrypcjami tutaj: Twoje konto:

On-Line

Obecnie w sklepie jest 198 Gości i
 1 Klient  online.

Copyright © 2018 www.antykwariat-conroy.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Projekt i skład: Projektowanie i wykonanie stron internetowych, Agencja Reklamowa w Krakowie - Anronet